Det är fan inte lätt.

Nej det är fan inte lätt att ha känslor. Inte för femöre.

Anledningen till detta mörker. Är jag själv. Vafan. Jag orkar verkligen inte känna. Ha känslor.
Mycket ligger under ytan. Just nu sitterjag i det skedet då jag inte kan sätta ord på min känslor.
Det är frustrerande. Mycket frustrerande.

Varför känner jag dem här känslorna? Jag önskar jag bara kunde skita i dem och bara köra på.
Sluta känna så jävla mycket hela tiden. Särskillt dessa känslor. Känslor av ångest och panik.



Obviously not a good day in beccaland.


Kommentarer
Postat av: Matthias

I slutänden ska du se att det blir bra !

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er

Familjen Jansson/Johansson/Axelsson :)

låg å tänkte på det förut :)

hur mycket jag tycker om alla er ! <3

2009-10-24 @ 22:37:28
Postat av: mutti

Håller med Matthias, allt ordnar sig i slutändan. O jag vet inte var jag skulle vara eller göra om jag inte hade alla er. Sen bubblar känslor över ibland det e det som gör oss till människor. Vi är nog båda i en period där vi står o vacklar o inte vet vilka beslut vi ska ta. Men va fasiken hur det än är så har vi alltid varandra. O det e jag lycklig över. Puss på er mina älsklingar

2009-10-25 @ 07:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0