Jag har sagt det förr.

Och jag säger det igen. Ni suger på att kommentera. ^^, är det för att jag skriver tråkiga saker eller känner ni bara att ni inte orkar.. ?

Jaja. skit samma.

Nu sitter jag här med min fina turban´, men den harblitt missfärgat av hår färgen som släpper. :/ never röd färg igen. 
 Men har kommit ur duschen, ska ut med lurvet. Ser ut att bli en fin dag idag.
Imorron kanske jag kommer iväg till staden. Jönköping alltså. Vi får väl se.



Skriv torka. Har jag inget att dela med mej av?
jo, Agge, jag hittar inte min stegräknare, så vi får hitta på en annan utmaning istället. :/

Men, vi hörs vidare. :*


Kommentarer
Postat av: Mutti

Usch ja, vi e skittråkiga.Vi läser gärna, men du vet ju att jag tycker att du skriver jäkligt roligt. Och när du e nere så går det rakt in i hjärtat.

Men bättring får det bli =D. Puss på dig

2009-10-18 @ 13:25:46
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

jag brukar ju kommentera! Attans då att du inte hittar stegräknaren.... jag någonting måste vi ju helt klart hitta på då... typ inte äta sötsaker...? och motionera minst en timme varje dag... sen hur man gör det är ju upp till var och en!



kram

2009-10-18 @ 13:47:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0