Jobbigt meeting.

Jag känner att det var lite jobbigt meeting igår hos terapeuten. :/ Men det är väl som dem säger, för att kunna nå toppen måste man först nå botten, eller nått sånt. Men det är jobbigt att man ska glida ner i mådåligt hålet när man kände sig så glad för bara några dagar sedan.:/

Hur som, idag vaknade jag tio över åtta med ett ryck. Förstod först inte vart jag var. Det var lite läskigt. Kände även att det var en lien huvud värk som kröp sig på. Nu börjar det väl ge sig lite. Och så har jag en förkylning i kroppen som bara inte vill gå bort :(

En lite rolig grejj är, igår när jag rensade ur garderoben här uppe så hittade jag min lilla kamera, o den var förståss helt död, men så laddade jag den o tänkte se om de fanns några bilder i. Och det gjorde det. JÄTTE gamla bilder.


Titta hugo, så himla liten han var, ååh.. bebis!Min lilla griskulting! 
Tror det är från oktober förra året!


Kommentarer
Postat av: Matthias

fanns det fler bilder som skulle va roliga att se ?

2009-10-20 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0