Just my luck.

SOm ganska vanligt när jag åker iväg någonstans, typ säg, semester eller dyligt. Så blir jag alltid sjuk.
Allt från förkylning, till nu magsjuka.
Kände i bilen igår på väg till ullared att jag började må lite illa, kanske det var åksjuka? kanske var det chokladen jag åt som färdgodis? Eller kan det ha vart något annat, eller bara just vad det var, magsjuka?

Nåja, väl inne på Gekås så hade jag bara ont i magen och kände att det krampade och rumla runt där inne. Men tänker att det kanske går över om det nu var åksjuka. Men nah turen ville sig liksom inte. På kvällen låg vi i stugan och läste, och jag fick en riktig frossa och det kände som att magsäcken ville hoppa ur munnen på mig. Så jag bad om en hink, och det var i rättan tid. Sen kändes det bättre. Tills jag fick ont igen och ville kräkas. Men jag somnade o vaknade med att det hade försvunnit. Så skulle vi gå på gekås igen innan hem färden. Oooh den halsbrännan. Bara magsyra i magen är inte skönt..:S

SÅ jävla skönt att vara hemma igen. Men utöver det så var det trevligt och givande ;) haha

Ska glo på idol ikväll och sova. Känns som jag festat i 8 dagar isträck. Och så somnade jag lustigt i bilen på vägen hem, så när jag vaknade kändes det som jag hade värsta sorten av scolios ^^

men ja. Hoppas ni har en go helg ;) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0