Långprommenix

Jah. Mina planer var egentligen inde dessa, men ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag filurade på nått, det var inte det här, men endå. Jag har uppdaterat liptons blogg. Och jag tänker mig börja satsa på den lite mer som en riktigt hundblogg. Jag tycker den är skit tråkig nu, alldeles för lik dem som redan finns ;) såååh. Denna kommer nog bli lite drabbad. Men vafan ;) vi får se ..

var på långis med Litton som han kallas. Lustigt att man aldrig säger deras riktiga namn, som rufus sa vi alltid ruffe till. Skumt.  Det var riiiktigt fint väder ute. Men sen när jag kom hem så mulnade det på ordentligt så jag var väl ute o gick i rättan tid i guess.



Så fint osminkad jag var idag =) tycker ni inte.. *S*

Kom ju även på att jag har riktiga kombat kängor. Så sköna så råa så tuffa!



Ett litet lurv. En briard bak.
auf wiider hören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0