Magsjuk dag 5.

asså. seriöst. det känns som lös skitandet har blivit kroniskt och det egentligen är något annat fel på mej.?
men jag vet att det är magsjuka eller influensa eller vad man nu kallar det.. Hugaligen. Men jaja, då har jag o andra sidan haft min beskärda del utav den här skiten (haha) iår iallafall. Får vi hoppas.

Idag mina vänner så händer minsta möjliga. skulle gått till kbt terapeuten idag. men kännde att det kanske inte är så poppis o gå dit när man är magsjuk =P höhö

Annars har jag, vart ute med lipton, glott på harry potter 6, och nu ska jag nog göra lite lunch o sen färga håret =) weii.. o ut med lipton igen givetvis ;)

vi hörsvidare. kanske kommer upp ett bild resultat på hårfärgen sen ;)

ha det göööööööttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0