Never before seen fottage

Appropå kropps nojja så här på kvällskvisten. jag har tusen och en poser bilder på mig själv. Eller okej 656 st för att vara exakt.  VArav två av dem på sin höjd är kropps bilder.
Varför tror jag att jag blir av med problemet om jag inte visar det?
Och jag tänker lite på, varför man aldrig är nöjd i tillfället. Jag hittade en bild, där jag ser bra ut. Och inte så jävla fet. Mullig och så, men jag ser inget fetto på bilden. Men då, när jag tog den bilden, kände jag mig precis lika stor som jag gör idag. Varför är man tamejfan aldrig nöjd med vad man har. även om man är 10 + eller 10 - ?

Jag är faktiskt trött på att nojja. Inför mig själv. Otroligt ledsamt. Jag vill må bra i kroppen. Enbart för att den ska hålla länge. Och för att jag endag vill ha barn, och kunna hålla för det. Så varför tränar jag inte? Därför jag är sååå laaaaat. Men jag ska lova mig själv. Att sluta göra mig illa.


Ja om jag ändå kunde ha vart nöjd då?
Men o andra sidan. Varför är jag inte nöjd nu?

Denna ständiga mind battle.

Nej. Krama kudden. God natt på er alla och sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Mutti

sååå fiiin. snygging. kramisar o pussisar

2009-10-08 @ 07:01:34
Postat av: Anonym

Fan heting ju, värsta bilden :P

jag håller på dej, det vet du. jag hoppas bara du kan komma på snart att du är kanon fin precis osm du är och sen bara ta dagarna med mation och bra mat, för du vet ju lika väl som jag att det räcker =) även om det tar tid !



pussis <3

2009-10-08 @ 09:05:25
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Förstår precis hur du tänker..... för det är så jag tänker... ja kanske inte det där med att jag en dag sak få barn... för på den fronten är jag klar!

Nästa gång du kommer hit och hälsar på, så ska vi gå ut och äta sushi tycker jag!

kramis

2009-10-08 @ 11:58:13
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0