O hej o HÅ

hej ni!
Dagarna bara liksom..bortaa!
Hur som, idag har vart en underbar dag. Jag är lycklig. Jag vet inte varför. Det enda jag känner som saknas mig nu är Jobb. Jag vill ha inkomst. NU! Men jag ska klara det där jävla kortet oxå!
Men det kommer jag ju göra.

Iallafall. Bror var på besök på kvällen. Käkade pizza, jag o mamma delade. Vi lär oss!
Käkade kladdkaka. *tjockasig* God vad den. Men ack så jävla mäktig!!

nej jag vet inte vad jag ska dela med mej av. Jag är bara lycklig.
Jag vet att jag svänger värre än någon med borderline. Men jag är lycklig Nu.
Jag har liksom lagt ner mycket som har stört mig. .. Jag är ingen långsint människa.


Jag önskar er all lycka!
Imorron kommer min utmaning ut här på bloggen, den drar igång 1:a November.

Men mer om det imorn.
PUSS !

Kommentarer
Postat av: Matthias

funderar på om jag åkte på nån jävla mag grej :P

varit på toa 2 ggr nu på morgonen och jag pisssar typ med arslet !

2009-10-19 @ 08:11:08
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Guud så gott med Pizza..... =) Men jag är fortfarande sjutk sugen på sushi...=)



ser fram emot utmaningen!

kramis

2009-10-19 @ 08:52:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Malin

jag håller med dej helt och hållet, tiden går äckel fort :P haha..



Vad bra att du är lycklig, vi får hoppas att det hller i sig nu :D:D



pussis <3

2009-10-19 @ 08:55:21
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0