Ritstund

Många har vart nyfikna har jag fått höra. Vad jag ritade. Vad det blev liksom. Och jag ritar ju mest efter befintliga bilder. Lite mer karikatyrer, Humor. Inte korrekt. Men ändå en likhet. Den här bilden får mig att bli varm i hjärtat. För det är så mycket humor i bilden. Och Humor blir man glad av. =) ;)


Desstråkigare är att man inte kan se den i större format på denna blog. Men! Misströsta inte, Jag håller på att utforma en ny blogg. Eller en till blogg.  Där jag ska lägga upp mer kreativa saker, och det blir en offentlig blogg. ;)

Nu ska jag krama kudde. Natti =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. den bilden är så jävla klockren :P haha



<3

2009-10-08 @ 09:03:30
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0