Same shit different bajshåls!

Hej hej.!
Äntligen fredag. Äntligen fredags mys.  Jag är så sjukt glad för min storebror =D, han är ju så jävla bäst ;).
Hoppas bara det ska lösa sig för mig själv snart. Men det gör det nog. Jag börjar se ljuset i tunneln lite. Måste bara bli bättre på att plugga.


I tisdags fick jag även underlag till högkostnads kort. Way, jag börjar bli stammis kanske hos vården.. Så kan det gå när man inte har alla hästar hemma, eller alla fiskar i akvariet eller. Ja Ni vet. 



Min dagliga Dos av Lektyyyyr, Nemi o Härliga hund..yaaah. Hur kan man leva utan tidningar och dyl ? ;)

Lite så där ego bild. Tycker ni förtjänar det.. haha ;)

Ha en trevlig fredag på er.. ;)


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Ohh Nemi... me like!



kramis

2009-10-04 @ 12:03:26
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0