Sen natt, återfall.

fyfan, satt uppe till kl 02.00 i natt. uhuu.. Satt o ritade och snackade med folk (:..

fick sms av bror, lillemor har blivit antastad och våldagen. :( Typiskt norrahammar. De kan verkligen inte skilja på ditt o mitt.

Sen upptäckte jag att jag hade dåliga ljus källor vid mitt skrivbord. Så lösningen blev så här.
Kanske skulle skaffa en vanlig skrivbordslampa istället ;)



Sen ritade jag. Kom på en tatto ide. Så här ser den ut. Svarta korset är det jag har,
vill alltså bygga ut den så. Men frågan är vad det ska stå i banderollen. Några förslag?
Sen är jag inte hundra på färgerna på stora blomman. Men det kan man ju prata med tattuerare om.



Och håret. Ja de blev inte så rött. Bara i hårbotten.. :/ Men jag är ju aldrig nöjd så. Nu funderar jag redan på något annat..:/



Men idag ska jag hårdplugga men först ska jag ut med monstret. Som har varit jävligt jobbig på förmiddagen. *suck*

Peas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0