Serriöst.

Nu måste det ju hända något. Jag börjar utveckla seriösa trisstess ångest sjukdommar.
Jag så äcklig tråkigt att jag blir irriterad som en jävla barn rumpa, så att jag gråter och skrattar om vart annat så folk tror att jag är schizofren.

Men ärligt talat, vad ska jag göra? Det går så jävla långsamt med körkortet att jag håller på att avlida.
Och arbetsförmedlingen hade jagi nte mycket nytta utav. Ring de här datumena så blir det bra.
Men jaha, jag behöver ju hjälp??  Hjälp att söka arbete. Jag vet inte var jag ska hitta ett, särskillt inte i den här guds fögätna hålan. suck..


Ge mig något att göra. Innan jag avlivar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Kom hit och bo hos oss så kommer du ha saker att göra hela dagarna!

kramis

2009-10-05 @ 17:17:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0