Tisdag

Hej´alle samman!

Tidig morgon blev det. Skulle vara hos min kbt terapeut kvart över åtta. Och så typiskt. Näsan var ganska igen pluggad. :/ Orkar inte bli förkyld. Jag bara orkar inte. Men men. Än så länge känns det bara i näsan så det är väl lugnt. Idag känns det som det var ganska givande hos terapeuten. Det känns som jag börjar få allt fler o fler verktyg till att fixa mig själv. Och det känns befriande.

Hur som, nu sitter jag och funderar ganska starkt på en ide jag och mamma snackade om igår. Jag måste ta o skriva en plan och brain storma lite. Leta reda på grejjer och experimentera. Nu ska jag köra. Jag har inget att förlora. Skam den som ger sig. eller hur ;)

Men stackars mamma, må inge bra i magen idag. Tror det är för att hon åt en matlåda som legat i kylen ett bra tag.. Och hugo kräktes på dagis igår. Vinter kräksjuka? Nej som sagt, Mat förgiftning i guess. Fast hugo har vart hård i magen o så, nu är han pigg som en lärka ;) haha


Men vi hörs vidare. Ha det toppen ;)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Ohh nu är jag nyfiken på vad det är för ide! Tråkigt att bli sjuka nu, hoppas din mamma blir bättre!

kramis

2009-10-06 @ 17:07:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0