Vart tog snöstormen vägen? =O

De flesta jag pratat med i dess trakter har sagt, imorron kommer snö stormen (idag alltså)
Mm det regnar som galet trisst tråk väder. Men snö? Naaaffing!

jaja. vad jag har gjort idag däremot Är följande.

1.Blev väckt av bror. STOREBROR, han som inte bor här länge. Vafan? bara kommer in och gormar "Goooomoooooorrroooooooooon!" ah godmorgon kära bror!
2. Käkar frukost, gör mig i ordning lite, ska ut med lipton, mamma tänker sig följa med, men icke.
3. För då kommer mormor o morfar och hälsar på. Så jag går själv med odjuret som inte kan sluta äta bajs ute.
4. Kommer hem, tar det lugnt. Merchan funkar, det var fel på ett däck som var galet slitet, det innebär att lillemor är helt tillbaka till mitt befogande.
5. Jag vill övningsköra. Det gör vi, vi åker till r-ås för mamma o micael skulle hämta båt, sen åker vi till vagnsvik för att lämpa av skutan.
6. åker hem, ska backa ner lillemor, får inte i R, råkar gasa samtidigt som jag ska koppla, oj, motorn säger "AJVAIHELVETGÖRU FITTA" åt mig. Det börjar ånga och ryka från motorhuven, shit shit. Men det går bra, jag kör inte på något, eller någon. Och medtanke på lillemors tillstånd så gick det över förväntingarna. Hon va ju lite lessen då och då, med tanke på övergreppet. Men som sagt.
7. Åker hem byter bil, åker till affären. Köper en ansiktsmask, skit liten förpackning. För första gången i mitt liv blir jag riiiiktigt sugen på att snatta. Gör det inte. Jag är för gammal för sånt nu.
8. Åker hem värmer en ica pizza i ugnen, delar med mamma, busar med baby bro, pratar och diskuterar, fick höra att han självmant bajsat på toa, helt frivilligt och helt odramatiskt lagt en kabel i WC:n i morse.
9. drar mig för att gå prommenad med odjuret igen. Men vet att han måste, tackar gudarna att jag tvingade mig att gå lång prommenad i förmiddags med honom.
10. Sitter här och längtar till kvällen= Idol, fläskfille o potgratäng m sparris, fredagsmys. Sen Måste byta lakan och städa mitt rum. *palla (fjårtis stajl)*


Så barn, nu vet ni vad jag har haft för mig idag. ;)

vi får väl se om det sker någon uppdat mer ikväll. Annars får ni vänta till imorn!!

:*

Kommentarer
Postat av: Matthias

Vadå uppskattades inte min väckning ;)

2009-10-16 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0