Vårtig.

Nahe. Inte riktigt.
Men typiskt kvinnoveckan, då det alltid ska poppa upp lite finnar :/ bläh..jag vill inte..

Idag hitills har jag.
1. Gått morgon prommenad med Mamma o hugo o lipton. Mysigt med piskdugg i ansiktet. Oh ja.
2. Ätit frukost med En underbar familj. Dricker mjök på flaska. Det är  status.
3. Letat efter lakan. hittat lakan. Bytt lakan. rän säng ikäll. så dilemmat är. Ska jag duscha nu? eller ikväll o lägga sig i en ren säng helt ren själv. Hm.
4. Skrubbat hela badrummet på övervåningen. Så nu luktar jag  svett och handfats rester. Inte mysigt. Inte alls mysigt.
5. Mormor o morfar kom på besök. Åt ett weinebrötchen med dem. Drack en kopp kaffe på tre minuter. Överskotts energi. Städa mera. packa rum. Skrubba fönster. Ojoj.
6. Kommit på att HEL är riktigt bra städ musik. Lite röj i liksom.Men jag tror inte det är så uppskattat på nedervåningen. ;)

nu ska jag gå och fundera lite till på om jag ska duscha nu. Eller ikväll. Men jag är fan inte mysig nu.

jaajaa.. Nu lunch!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jo men jag menar ju det, hon tycker jag är äcklig för att jag tände på en kille med barn, Vad är jag då när jag faktiskt va kär i honom!? haha.. Det är ju det hon vet inte vad hon pratar om :D Det borde man nästan göra :P haha, hon skulle behöva det iaf, Båda två tom.=) Men det verkar som numera att det är fel att ta reda på fakta innan man skäller ut någon. :S



O du jag tycker du är kurvig på ett perfekt vis ! Det sitter överallt och inte ett på samma ställe ( du vet vad jag menar) Vi med likadana kroppar borde vara nöjda med oss själva, för nog hade vi kunnat se så fan mycket värre ut :D:D



pussis <3

2009-10-23 @ 14:56:20
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Mutti

Jag tror att jag har ett hum om vad du menar Malin. Men e då inte den som nu blev kär i henne äcklig. Eller det e kanske det du menar =D.



O ni ska absolut va nöjda med hur ni ser ut. För det är hur ni är som är avgörande =D =D.... Goa tjejer

Kram på er...

2009-10-23 @ 15:45:56
Postat av: Malin

Jo men precis heike.. Fatta vad äcklig han måste vara som är med henne. haha.. Eller fatta vad äcklig Mikael är, jag menar 3 barn :P ne det är så jävla sjukt tolkat så det är inte sant!



Pussis<3<3

2009-10-23 @ 19:06:23
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: malin

jag saknar ju dej med ju <3<3<3

2009-10-23 @ 19:46:56
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

HEL är bra! Ibland om jag är arg... så brukar jag ta bilen och åka riktigt fort och lyssna på HEL!



Du är perfekt Becca!

kramis

2009-10-24 @ 11:42:58
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0