X-mas came örly.

Som ni alla vet. Så är jag choklad missbrukare. Har chokladen att tacka för min vackra figur ;)
Hur som, ni kommer kanske i håg i sommras? Då marabou lanserade en säsongs choklad. Chokladen "sommar" innehöll ju som kännt. bitar av jordgubb.

Sen förra veckan fick jag nys om marabous vinter upplaga.
Jag tror att dem har lyckats smälta ner julen i choklad form.
vem behöver köpa aladdin eller paradis askar. När denna kaka finns till hands?
Y-U-M-M-E-Y!


Nu vill inte blogg.se lägga upp min bild. Så den kommer lite senare då.
Men annars är det ju bara att googla ;)

Nu ska jag äta nudlar (?) som jag blev riktigt sugen på =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

jag är oxå svag för choklad.. eller jag måste iaf testa alla nya smaker som kommer....



Den 1a gäller det!

kramis

2009-10-25 @ 19:59:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0