Där vi kommer bo om ca en månad.

Ja som sagt, vi ska ju då flytta ut på landet och bli heltids lantisar, tottally, men o andra sidan så kan det vara möjligt för mig o infria mina drömmar om fler vovvisar. Fast mjaaa, kanske ska komma överens med monstret vi har nu ^^

Som sagt var, så här ser huset och utsiken ut, det ligger lite högre upp kan man nästan säga. Å ja, i mitten av Oktober flyttar vi typ. Ja och som det ser ut nu lär jag inte flytta hem ifrån än, med tanke på att jag inte har jobb osv. Men det håller ju på å lösa sig det med :P men det blir samtidigt svårare o flytt just nu pga lurvet.

Jah idag har vi vart på bruks oxå. Men dem bilderna lägger jag ju upp på liptons blogg.





Ja, jag tog ju bilderna med mobieln så man ser inte riktigt utsikten, men det är en sjö där nere. Och badplats. Supeeeer duper..=D

 

yehes. Men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mutti

Asså ja bara längtar....

2009-09-20 @ 18:56:47
Postat av: Matthias

Fan va najs läge !:) tumme upp

2009-09-20 @ 21:46:38
Postat av: Anonym

Det är ju jätte fint ju :D <3

2009-09-21 @ 09:18:06
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Jättefint hus verkligen! Och vilken utsikt sen då! verkligen lyxigt! Typ lite "Lilla huset på prärien" stuk!

kramis

2009-09-21 @ 10:47:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0