Det funkar ju faktiskt!!!!

Alltså jag blir så förbryllad. Jag har vägt mig tre eller om det var fyra dagar i rad nu. Och VERKLIGEN tänkt på vad jag stoppar i mig. Ioch med det har jag gått ner ca 400 gr om dagen. Det är ju helt otroligt!! Snart har jag gått ner 11 kilo.. (aah jag gick upp ett kilo efter att jag sa att jag blitt av med tio)

Jag som trodde att jag bara kunde gå ner i vikt genom svält diet.

Mina knep då?
Jag för Mat dagbok.
Jag Skriver tränings dagbok på funbeat.se
Jag dricker ett stort glas vatten innan jag äter. Och DET mina vänner hjälper massor.


Nu ska jag göra Piroger som jag hittade ett recept på i Viktväktarna. Bra lunch liksom. Och det blir ca 16 st. då då har jag o mamma lunch ett tag framöver ;)


Och nu tänkte jag att jag skulle betala lite räkningar. Men tjifick jag, jag har nämligen slarvat bort min internet dosa. SMART! Eller inte. Jaja, det kommer la fram snart får vi hoppas..

Nehepp, jag vet jag är lite dålig med bilder just nu, men det kommer senare ;) herrååå!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

du det där receptet på piroger får du minsann lägga ut här i bloggen för dem lät supergooda! Själv har jag gjort 3 stora former med köttfärsspaj idag! Ska bli gott som kvällsmat med en good sallad till!



Guud så duktig du är som går ner i vikt så bra, jag måste verkligen ta mig i kragen och gå ner lite jag med!

kramar

2009-09-09 @ 17:49:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0