Do you really wanna go there?

Alltså, jag tänker på tok för mycket. Men jag förstår samtidigt inte hur man kan förvänta sig ett visst beteende av en annan människa, när man själv inte beter sig lika tillbaka. Är det inte lite så, som man själv vill bli bemött så ska man själv bemöta andra ??


Men hur som, idag är det ju gaaaalet varmt. Men jag gick lång prommenix med Lurvet, OCH träffar trevliga människor som undrade vad det vr för ras, ja en briard som jag alltid säger, och dom blev jätte glada och sa bara, åååååh det  äääääär en briard. Det var som jag trodde! dem är så mysiga o så söta som valpisar o lalala, sånt dära. Tycker det är rätt kul när folk tycker om min valp =) Man blir liksom glad själv.

Well well..

nehe idag vet jag inte, det är marknad i samhället ,vet inte om jag orkar gå dit dock. va ska man shoppa då liksom? Ingen aning faktiskt. Tror man har kommit ifrån det där lite.

Försöker även hitta min lilla kamera som är lite lättare att ha med sig överallt,  eftersom att det är ett fick format på. Men nja, min mamma är världsmästare på att trolla bort saker ;)
Neeh, vi hörsvidare ;) Puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0