Ett inlägg tillägnat Malin Waern.

Det är lugnt Malin, Du har dispans på det nu. HAde du dock inte vart "knocket up" Så hade jag vart besviken på dej. Men eftersom du är ganska mkt gravid osv så är det lugnt. Du behöver inte träna, ät o låt bebben gro ;)

Du tyckte det såg så skojj ut när man bakade rakt på bordet. Du undrar var jag fått iden ifrån. Well.
Watch and lörn.



Jag vill bara säga det att jag saknar dig. Bara så du vet det. Men snart ses vi igen!..
Jag har mycket o berätta för dig min vän, eller snarare, mycket att diskutera.Varför hur osv.
DU som endå förstår mig. Som alltid finns och har funnits.


Äh. Flumm inlägg.. höhö.. ;) tänker på dej raring. Hade gärna smakat på bullarna vettu ;)


Puss o kram o sov så gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0