Framsteg.

För er få speciellt utvalda läsare. Kan jag öppna mig utan att jag ska behöva tänka på vad jag har skrivit. Hoppas jag. Det känns verkligen skönt med en ventil nu. Där jag kan skriva det mesta om mina tankar.

Jag känner bara att jag inte orkar vara Bitter eller arg. Jag är lite besviken och sårad. Mest lite avundsjuk.
Men jag orkar inte längre. Jag vill kunna tänka på dig som en med människa och inget mer, inte hur du har gjort mig besviken och sårat mig. Det är svårt. Och jag är rädd att jag nte kan säga vad jag känner till dig heller. Jag vet inte med vilka medel jag ska nå fram. För det är liksom inte direkt mottagligt känner jag. Hur som helt. Jag vill bara inte vara bitter längre. Eller arg. Eller ledsen.

Idag gjorde jag framsteg och gjorde vuxen grej. Jag gjorde vuxna samtal. Som jag tyckt är så läskigt. Men det är inte så läskigt som jag har fått för mig. Dem på länsstryelsen påstår att jag inte betalat för nytt lämpa. Men det har jag. Så vi får väl se vad dem hittar. Annars känns det lite som 220 spänn i sjön?

Sen var jag på arbetsförmedligen. Jag vill verkligen ha jobb nu, men det är svårt, eftersom jag inte har körkort så är det även svårt att söka jobb överallt liksom.

Imorron ska jag till Hjärndoktorn. Äntligen. Jag kan bara säga äntligen.

På onsdag har jag nog inget speciellt. Måste dock plugga! Massor!
På torsdag har jag körlektion 0800 och riskettan 0930 På eftermiddagen/kvällen kommer Mulle o Malin och leker långfärdstaxi åt mej ;) Jag saknar er mina små kanelbullar!
På fredag ska jag mysa med malins mage. Haha. Och eventuellt bio
PÅ lördag vet jag inte, mysa lite mer och bara höst mysa. Och bio om det inte blev på fredagen :P
På söndag åker jag hem igen. Och börjar om nästa vecka.

Jag kämpar vidare. Med Vikt, Med jobb sökande, Med mig själv.

<3.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa... det ska bli så mysigt :D:D

2009-09-21 @ 14:35:28
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Synd att du inte är kvar längre....Behöver du sovplats har vi ett gästrum som du kan få okkupera! kommer lilla vovven följa med upp? kramis!

2009-09-21 @ 15:35:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Vi har inget alls för oss på fredag, så självklart är vi på en fika, eller kanske till och med en lunch och sväng på stan om du vill! Lördag klockan 18 på bion funkar alldeles perfekt för mig! Ser verkligen fram emot att träffas! kramis

2009-09-21 @ 19:23:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ejris

men lilla..tänkte säga gumman men...alltså vist är det tråkigt att man itne kan ah bloggen till den ventil man aknske behöver. läser inte varje dag i din men far bakåt så läser gör jag även om det är några dagar emellan=)... ja o vara arg o lessen inte kul ..är ur förbannad på min bror....filuferar hur jag ska förklara det för han bara...skit så jäkla svårt...vill ju att alla ska må bra....Mallan..jag ...morsan som gruvar sig över vårt syskon förhållande eller brist på...suck



osammanhållande text.....

åh du vilket hus!!!! wowo så himla fint

kramis du har du mejla adress?? mejla mig på [email protected] en idee:P



kramis

2009-09-22 @ 11:42:37
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: hanna

jag tänker hela tiden på att jag ska ringa men var tar tiden vägen?? hoppas det går bra hos hjärndoktorn... kramis

2009-09-22 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0