I hate being a Girl.

Som jag sa till min bror igår, Jag ska tok blondera mig och bli riktig rosa fantast, och köpa massa rosa prylar och vara riktigt tjejig och fnittra hela dagarna. ååh ja. Eller inte.

Jag har problem, det märks så tydligt när en försöker äta rätt. OCh så när man närmar sig lingonveckan, då brakar allt, jag är sugen på allt, funderar på att baka kladdkaka och hela det kittet. Jag går och bara är sugen. Jag är hungrig hela tiden, ser mat över allt och vill göra allt. Vafaan.

Så, jag bad mamma ringa läkarn åt mig, jag måste få typ nån hjälp. hur får jag bort det här ständiga hunger behovet. När ska min värld sluta cirkulera kring mat? :(

Idag = ingen bra dag.
Idag = depp tråk dag
Idag = gråt dag.
Idag = förkyling bryter ut? eventuellt pigflue?


bläh. sen vet jag inte, jag har väl satt mig själv på pott kanten.

Jag vill egentligen tacka dem som stöttar mig, som älskar mig för den jag är, trots att jag kanske säger dumma saker eller besvikelser jag kanske råkar ge er. Osv. tack

Tack till Mamma o Micael
Tack till Malin w
Tack till mina bröder


Ni betyder så mycket för mig och mitt liv. Min kamp. Jag älskar er innerligt! <3

Även tack till er som stöttat mig i vikt och andra frågor

Tack till Mia o Pillan
Tack till Mulle
Tack till agge för de stöttande kommentarerna på bloggen!.

Och sist, Tezza, det var inte meningen. Men nu vet du kanske hur det känns när folk man litar på bryter tilliten, och hur det känns när man inte kan lita på någon som man trodde man kunde lita på. Jag var nog mest bitter på att jag försökte så mycket med att ge dig stöttning, (kanske inte i det här med Erik men med mycket annat) men jag fick väldigt sällan något tillbaka. Men jag menar verkligen förlåt. Det gör jag. Jag förtjänar nog att få "silent treatment" från dig nu. Men jag orkar verkligen inte vara osams eller arg på någon. Det känns tråkigt när jag försöker prata på msn med dig och du bara dissar. Det är kanske därför jag skriver här och nu, det här har legat o tryckt lite hos mig. Men man begår misstag, det vet ju du med. Det vet vi ju alla. Jag hoppas du finner lyckan i framtiden och att allt löser sig. För det gör det. Och jag vet och jag medger och inser att jag gjorde fel. Men jag är bara människa.


Men hur som helst. Livet blir inte alltid som man tänk, det vet jag. Verkligen.
Jag är bara så grymt ärrad just nu. Jag är så trött på att hela tiden tänka på vad jag har gjort för fel och varför jag ens existerar.


Men, ne. Jag lägger nog ner bloggen på riktigt, anledningen till att jag inte gör det än, är nog för att jag har seperations ångest.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej massa!!<3<3<3

2009-09-15 @ 10:50:42
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack själv söta du!! Känns så gött när man kan stötta varandra :-)



Livet går ju upp och ner. En sak gör mig dock liiiite frustrerad just nu:



* Varför ska DU behöva känna så som du gör idag? Det är liksom inte rättvist. Önskar att jag kunde göra nåt.



Till sist en liten komplimang som kanske gör skillnad en dag som denna. Eller så bryr du dig inte alls. Men i alla fall: Du är en av de absolut snyggaste tjejerna jag vet! (Förlåt att jag tjatar)



Kram

2009-09-15 @ 18:34:35
Postat av: tezza

jag vet att vi alla är människor helt klart. och jag vet att jag inte alltid funnits där o allt.

vet inte riktigt vad mer jag kan säga.

jag är inte arg. besviken är nog mitt ord.

o jag vet att du stöttat mig. det vet jag. och det har jag sagt till dig med.

är synd att allt blivit som det blivit men just nu kan jag inte göra mkt åt det.

och att jag inte är så tjennis på msn är för att jag vet inte vad jag ska säga till dig

2009-09-15 @ 20:04:52
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Klart du inte ska lägga ner bloggen....vad ska jag då läsa om dagarna???



Nova tog det skitbra med flytten. Vi var ju mkt här i huset innan och visade henne hennes nya rum och så, så hon har sovit i eget rum enda sen vi flyttat hit... och det har funkat kanon! Vart är det ni ska flytta??? kan ju alltid hoppas att det är närmare nypan!

kramis, och tack för dem fina orden i bloggen!

2009-09-17 @ 14:48:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0