Jag lägger ner.

jag vet att ni är några som läser. Men ska jag vara riktigt ärlig så har jag HELT tappat sugen på att blogga.
Det är liksom inte roligt längre.
Det finns så mycket som händer i mitt liv just nu som jag bara känner att jag inte vill dela med mig av. Förutom till dem som jag träffar på daglig basis.
Så vad jag ska skriva ?

Jag har ingen aning faktiskt.

Jag vet inte om ni tycker det är så himla roligt att läsa vad jag har gjort om dagen, dvs uppraddat som, så här
" Idag vaknade jag, o då klädde jag på mig, sen tog jag en shake, sen gick jag ut med lipton, sen läste jag teori, sen pratade jag med lite människor, sen ringde mamma, sen gick jag och la mig. jadejadejada. Fucking interseting? Inte särskillt ellet? Tycker ni det på allvar?

Jag kan känna, att om ni vill veta vad jag gör oh så där, så maila mig istället. Där man kan ha två vägs kommunikation, istället för envägs, det blir så tråkigt o skriva när man sällan får feedback, men jag vet att jag inte heller är det bästa på att kommentera andras, då känns det roligare o maila, som brevvänner, old style fast new style.. Haha

neh, jag vet inte. Jag tar nog en paus från alla ställen på nätet for a while, det ger mig inget längre.


Men lev väl, så får vi ses när vi hörs igen! TJARÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tråkigt, jag tycker det ju är roligt o läsa vad du gör och vad som händer där nere :( puuuhhuuu.. men ja klart vi hörs på annat sätt =)

2009-09-02 @ 13:17:25
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: tezza

det där är upp till var och en.

jag har med tappat det här med o blogga.. man skriver jju inte så mkt heller.

2009-09-02 @ 15:25:43
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0