Lillemor!

Heeej. Nu börjar ångan komma tillbaka gällande skriveriet.

Imorse slog jag upp tidningen och såg en annons, visade för mamma o Micael, så vi åkte och kollade på ett hus. Så himla fint och ute på landet. Kul att titta är det ju alltid =)

Efter det skulle Micael kolla till sina kvigor som stod i närheten av huset vi tittade på, dom är lite läskiga dem där kossorna. Eller förlåt mig, Kvigorna!

Sen gic kajg o mamma prommenad och hälsade på mormor, berättade för henne att hon och jag ska börja på vattengympa ;) haha. Jag och Oma, blir nog trevligt =)

Och så berättade Micael att Lillmor är körbar igen. YES tänkte jag, så nu ska jag köra skiten ur henne :D,

Nu ska jag träna lite. Men ha en bra lördag på er. Tjaråh.

Här är (från vänster till höger)
Micaels Kvigor, Kalv och kossa ;) *hihi*


Kommentarer
Postat av: tezza

hehe vilken rolig bild :p

2009-09-05 @ 18:10:53
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Mia

Vem/vad är Lillemor???

2009-09-05 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0