Lite hjälp kanske?

Alltså, efter att jag tittade på Days idag så har jag haft en låt i huvudet hela dagen. Den spelas när Lucas o den här asiatbruden står å hånglar i korridoren, Jag tycker låten är skit bra, men jag har förmig att den spelades när mimi och Shawn var på taket o hånglade oxå. jag måste få tag på den men har ingen aning om hur jag ska gå till väga. Någon som har ett hum om vem det är, eller bör jag bara droppa det? ;)

Iallafall. Nu får ni bild på nyklippt lillebror, o kika gärna in på Liptons blogg sen, för där finns det oxå nya bilder strax ;)

We we we punkt SÖTUNGEN punkt Äss e!

Join the movement ;)



Puss Å klaaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du det är nog glömt.. haha.. eller aså det ä rnog bara o glömma.. :P

2009-09-17 @ 19:17:05
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Matthias

Har inte du typ så här i mobilen typ en funktion som spelar in en liten snutt å sen har man tur får man namn å artist i mobilen ? kommer inte ihåg vad funktionen heter nu bara därför... ehm (TrackID)

2009-09-17 @ 19:35:54
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Heej! Kom aldrig iväg på filmen, så om jag får går jag gärna mer er och ser den!

kramis

2009-09-17 @ 21:11:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0