Luktar abba?

Hur som helst, jag jojjar hit o dit hela jävla tiden.  Meneh, nej jag skiter i att skriva om vikt osv tills vidare. Nu är det ju som sagt sååå mycket annat i mitt liv jag måste ta itu med och som tar mycket energi. Där emot, funderr jag på om man borde bli medlem på Funbeat igen. tränings dag bok alltså. För träna kommer jag inte sluta med, även om jag kanske går på shakes eller inte.. eller hur.. Men iallafall


Idag fredag åt vi köttfärs fyllda paperikor. Jummäj. faktiskt riktigt gott, och galet mätt blev jag..
Nej jag tänker inte SLUTA blogga. Och för er som tror ni kan "gotta" er i att jag skulle ha misslyckats med viktminskningen har åt helvete fel, för så är inte läget, ner går jag, jag tänker bara inte skriva o det varje dag. Men är det något jag verkligen vill dela med mig av så skriver jag det.. Meneh Nu skiter vi i det här. Känns som jag måste sitta o förklara mig. Och det behöver jag ju verkligen inte.


Imorron funderade jag o mamma på om vi sulle på bäst i väst, men vi skippar nog det nu eftersom att Litton är för liten just nu. Så jag vet inte vad man ska hitta på imorron.. Förövrigt har jag hittat att man kan gå på vatten gympa här, Oh jag vill =) haha, skit bra motion ju ;)


Neeh. Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Guud så gott med färsfyllda paprikor! Smarrigt! Otur att du inte bor här för då hade vi kunnat träna tillsammans.... jag kommer inte riktigt iväg till gymmet för det är ju inte så kul att göra det själv.....



Jag tror på dig och på att du kommer gå ner i vikt, alla som tror tvärtom kan ta sig!



kramar

2009-09-05 @ 10:00:58
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0