Might i need Surgery.

Idag var ja hos en KBT tant. Eller Så gammal var hon inte. Men vi säger tant för jag är tant ;)
Det gick bra, hade väl någorlunda lätt för att prata med henne, men hon tyckte att det verkade som att jag hade motivationen till att börja med Kbt för övervikten. Så vi ska lägga upp en plan nästa vecka o prata och diskutera allt om mig. Bara mig. herregisses.

Hur som, idag är det riktigt höst väder, men jag känner mig fortfarande riktigt seg, trött och mör. Jag skulle kunna gå och sova nu. Och socker sug utav dess like. Wojj wojj.

Lite tråkigt att jag missar träffen på torsdag? Med tjejerna. Men vi ses ju nästa vecka =) ;)

Kramis på er alla. Nu ska jag göra mig lite kaffe.


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Skönt att komma igång med livet! Hoppas det ska gå bra! Varför ska inte lipton följa med upp för? ser verkligen fram emot fredag!

kramis

2009-09-22 @ 19:45:28
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0