Nu blir jag sur.

Jag hatar teknik. Speciellt när det inte vill funka när jag vill att det SKA funka. VAFAN!
JAg tog lite bilder på lipton när jag var ute och gick med honom nu på morronen, så tänkte jag, jag lägger över de på datorn, tog givetvis bilderna med mobilen, men när jag öppnar mappen, finns bilderna där? neeeh, när jag kollar i mobilen på vanligt vis, så finns dem där, men inte som filer..  ah jag blir så trött..

Hehe. Angående din kommentar mia, Lillemor är en bil, en skruttig saab som jag ska övningsköra i eftersom att mammas bil är automat, så blir det inte samma körning liksom. Lillemor var matthias bil innan han skaffade den han har nu, Lillemor har stått i brånarp ett tag lite halv trasig, men nu är hon fit for fight igen. =)


men jag kanske återkommer med bilder sen, beror ju på om jag får över skiten på datorn.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0