Ojoj

Vägde mig faktiskt imorse,
Det går neråt. =)

Jag är fast besluten. Vid att leva mitt liv så här resten av den tid jag andas. Alltså hälsosamt. Regelbundet. Och med måtta. Måtta var ju liksom inte ett ord jag hade i mitt vokabulär förut. Men nu, jag tror mina tankar runt mig själv har mognat ganska mycket.

Jag håller på och försöker lägga mycket saker bakom mig. Ibland funkar det, men ofta är jag mest arg. Arg för att jag trodde att man kunde engagera sig mer.. Men hur som. JAg tänker inte konfrontera. Utan vi lever vidare, så här. Jag lägger saker och ting bakom mig. Vem vet, kanske möts man på stan, kanske inte.

Hur som, ska prcis gå å träna nu lite, för förut blev jag avbruten av lipton som ville ut och ha mat. Hehe.
Men nu kom lillebror upp. Och av en konstig anledning. Ska han ALLTID Bajsa i mitt rum? WTF? Ajah Go är han iaf =)

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Vad skönt att det går neråt på vågen! Du är duktig du!



kramis

2009-09-08 @ 19:49:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0