Fin helg. Mycket fin helg.

Nu har jag itne skrivit på ett tag =P
Jag vill bara säga tack till tjejerna för helgen! hade det jätte trevligt o roligt =)
Vi såg som sagt prinsessa. Blev lite besviken faktiskt. Tror jag kunde ha gjort filmen mycket bättre om jag var manus författare och regissör. Haha. Eller kanske inte.

I fredags var vi på stan o fikade med agge o barnen, jag och malin. Hade det allmänt mysigt.
Sen färgade jag håret på Joel och Malin färgade håret på Anna. Blev riktigt fina =)
I lördags spelade jag o malin på för middagen, sen klippte jag henne..
På eftermiddagen drog vi till agge o kollade in hennes hus =) O det va så fint =)
Sen såg vi som sagt prinsessa på bio. Efter det käkade vi på rodhos och hade mysig tjej kväll =)

i söndags hade erik ellen så jag fick träffa henne oxå =) vi hade bara det mysigt o spelade o lite så, sen vid tre kom matthias och hämtade mig så åkte vi ner och hem till aneby igen. Myyyycket mysig helg. Längtar till nästa gång vi träffas igen =)

Lite bilder då.





Ha de bra idag allihopa! Nu ska det hängas lite tvätt!!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Coola bilder! Tack för en supertrevlig lördag, det måste göras om snart tycker jag!

kramis

2009-09-28 @ 11:21:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar Bilderna !!!! <3 haha..



jag ser fram emot nästa gång oxå. Det va ju lite ledsamt när du åkte hem igår =( puhuu men vi ses ju igen:D



ta hand om dej gumms och tack för att du kom i helgen :D



pussis<3<3

2009-09-28 @ 11:36:51
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0