Same shit different day

Jag vet inte. Igår var jag hos min Kbt tant igen. Vi får se hur pass behjälpligt det egentligen är för mig.
Hon sa en sak jag tänkte på mycket. OCh det verkr som jag har identitets problem lite. Jag vet verkligen inte vem jag är. Och dem flesta kommer ju på sånt när de kommit ur puberteten och så. Men jag har visst inte kommit på det. Jag har inget hum. Men det är väl därför jag går i terapi haha.

Men men, jag känner bara att inget är särskillt meningsfullt med livet. Jag sitter här, dag ut och dag in.
Vad tusan ska man göra. ? Sitter inne på arbetsförmedlingens hemsida. Där kommer det aldrig något nytt. Eller ja. St-läkare. Kanske jag skulle söka då? eller inte. *suck*  Värdelöst!

a hur som, såg på en film igår som jag bara älskar. Så jävla rolig. Det är min humor rakt igenom. Älskar när dem förvränger ord och så. Så jävla rolig!
I love you man! Se den!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Jag tror inte heller jag kommit på vem jag är ännu. Visst jag har barn, hus, sambo och allt sånt... men känns endå som om någonting saknas.....



Kramis

2009-09-30 @ 11:08:40
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0