Same shit different Nights

God afton i stugan!

Ikväll är jag öfr mig själv lite, mor är ju som sagt på ridning. Men jag sörjer inte..det luktar häst om hästarna och i stallet. Och jag har en ny Veckorevyn och Ny Marabou choklad med fyllning. jag vet att jag inte borde äta det. Men jag gör det iallafall. För jag ska börja om. skräpa mig. den 1:a oktober. Haha. lycka till liksom. Men, jag ska försöka. skam den som ger sig. right?



Mummsfillebabbish! Antingen är jag tidig på att upptäcka dessa, eller sen. Whaaatevvah
Gott var det. Och jag fick förmig att det var jordgubbs smak på ena där, men så läste jag igen. Och insåg. Att är fucking halooooooon. =D



Hittade förövrigt min svea mössa som vart försvunnen sen Oxelösund flytten. (den senaste allså) Och vafan. då har toffsen gått av. Jag tror bestämt att det stället hade typ klädätarbuggs. För många klädesplagg var det hål i sen den lyan. Me dont likey. *Lessensmileypådet!!*



Han äer jöu söt ibland han den där lurvbollen.

Jaha, jag ska försöka knepa ihop lite mat ikväll oxå, är äckelsugen på fiskgratäng. Så det lär det bli. Problemet är att jag inte har dill sås hemma. Så jag måste kirra det själv.
Men jag ska fråga malin om hur hon gör ;) hehe

Gååkvell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0