Snooze mood.

Godmorgon mina vänner!
Sovit gott? i have.. höhö ^^

Vaknade för typ 20 minuter sen, typ halv 8. Hade en låt och en låt endast i mitt huvud. Kan ni gissa vilken?
Nej det kan ni inte. Samson, med regina spektor. Jag bara älskar låten. I do.

Idag är det lördag? Ja det är det ju, så vi får väl se om det blir jönkan idag eller inte. Det visar sig.

Sen tror jag att jag har en liten liten sticka i sidan av mitt bröst. Hur det nu hamnade där. Det vet man inte, antagligen haft liteträ flisor i sängen?

haha, nah jag vet inte vad jag svamlarom,
Jag måste ha kaffe nu. tjarå! ;)

May the god be with you to day!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Jag är jättegärna på Bio, vilken dag seplar ingen roll, men om det är fredag så kommer inte Magnus hem förens halv 7 typ, så då kanske man kan se sena föreställningen!



Ush för sticka i tutten... låter ju inte skönt alls...:(



kram

2009-09-19 @ 17:12:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0