Tack!

tack för kommentarerna =) O agge, givetvis, jag skickar recept på mail ;)
Det är bara ofråga om ni vill ha recept på något, men det mesta hittar jag hos viktväktarna. Men jag räknar ju inga poäng. Bara bra och lätt mat att göra liksom.

Men idag (även om jag går ner som man ska) Så känner jag att det står still. Och jag känner mig bara. Onödig. Överflödig. Jag vill att det ska gå fort fort fort!.. Meneh. Man får ju nöja sig med det lilla. Huvudsaken ÄR ju att det gårneråt och inte uppåt. Så är det ju.

Men jag känner bara. När jag ska jag se mig själv i spegeln och se någon förändring? Jag känner ju förändring. Men jag SER ingen. Och det är riktigt frustrerande. Jag känner mig lika tjock som för tio kilo sedan. Men sen kanske det är så att eftersom jag väger mycket så gör inte 10 kg så stor skillnad. Men ja, jag har iallafall varit duktig på att ta kort hela tiden. Hel kropps bilder alltså.

Jah. Nej bara lite känslor så där. Jag har sååå mycket byxor som jag bar VILL i! Och det kommer ju ta tid. Om jag nu ska gå ner i vikt på sikt. Alltså lära mig äta som man ska och så dära. Jag fick ju min kick start i 10 kg liksom. men åååh.. gååå foooooooort.. ;)
JAg blir nästan lite manisk. Jag har redan tränat idag. Men jag är sugen på att göra en runda till. Man tränar ju trots allt bara i 20 min? .. Äh nu får jag ju skärpa meeeeej!!

Och så blev slutresultatet på  Pirågerna. Men eftersom att jag gjorde egen köttfärs röra, så blev dem ganska torra :( men jag vet ju att det är lätt fixat till nästa gång ;) Tjolahopp!!


Ja nej, nu fick jag reda på att Matthias O emil kommer förbi senare, Attans, då får vi se hur långt den maten räcker liksom. I kväll blir det nämligen Tortillalasagne Enligt Viktväktarna ;)

Tack Agge för alla peppande kommentarer. Det betyder jätte mycket!!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaash den tortillialasagne som du brukar göra ??? avis så jävla god den är juuuue.. :P hehe..

du är så duktigt är jukt avis pårejj... <3 pussis

2009-09-09 @ 21:16:15
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0