Unconditional Love part 1

Jag HAR världens bästa unge här hemma. Och han Är MIN lillebror.  Jag kan inte sluta hysa ovillkorlig kärlek till denna Unge( jag skulle aldirg vilja sluta heller för den delen). Jag har ibland tankar om jag kommer kunna älska mina barn lika mycket den dagen jag får barn. Klart jag kommer för det är ens egna(its just a figure of speach), Men denna skapelse, denna unge. Han kan verkligen slå knut på mitt tålamod(och framförallt min mors) men det gör inget, för man vet att några sekunder senare kommer han få en att skratta helt hjärtligt. Han är min medecin och liv. Men framförallt mitt favorit fotoobjekt.





Ibland kommer det lite sånna här "kärleksförklaringar" Till dem som verkligen finns för mig ivått och torrt och får mig att må bra. som finns i min vardag och som stärker den person som JAG är. Serien börjar Med Lillebror Hugo!


Kommentarer
Postat av: tezza

ja han är för go !!

2009-09-06 @ 17:39:02
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Underbara bilder!



kramar

2009-09-07 @ 07:12:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0