Dag 10

Mitt förnuft har åter kommer tillbaka till mig.
Startade dagen med en skiva surdegsbröd och keso och ett ägg och vanlig gurka.
Känns lättare igen helt klart =)

Så nu har jag nyss tränat lite, stått på crossen och gjort plankan, min ambition är ju att göra detta på morgonen, men det viktiga är väl att man gör det överhuvudtaget egentligen ;P

Hur som, klippte mig även idag, kändes gött o bli av med barret, blev faktiskt ganska kort, de som känner mig vet ju hur jag är med mitt hår. Sen är ju jag som så, att det spelar ingen roll hur fint jag tycker mitt hår är när jag kommer från frisören, men kan jag inte sätta upp det i en tofs så blir jag förstörd. OCh det är just det jag gör efter varje frisör besök..haha.. men jag tycker de stylar det så konstigt.. =P

Sammanfattningsvis så vill ja bara säga, att dagen i sig har varit bra.
Nu ska jag ta mig en skiva melon och vila lite..

Bild  får ni se imorron.. idag är jag för slö för det.. :P

och svar till kommentar, det är jätte kul att få kommentarer, så det gör verkligen inget..men givetvis blir jag nyfiken på vem du är..

Hoppas ni andra haft en bra dag!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0