Dag 11

Känns som det har varit världens längsta dag idag.

Nåväl, igår vid tio tiden åkte pärona in till bb för att kolla hur det egentligen står till efter allt sipprande med fostervatten och dyligt. Mamma säger, det är bara en kontroll, vi ses sen.. Och jag proppsar på att de ska ha med sig bb väska och kamera. Man vet ju liksom inte. Och vem hade rätt? vem ska man ALLTID lyssna på om inte fröken Rebekah Jansson?  haha. jag har sagt i nästan två veckors tid att bebban skulle komma mellan 8-9 natten där .. Mycket riktigt, 4:37  såg hon världen för första gången. Och att det var en tjej var ju ännu ett rätt från min sida, och min storebrors. För jag tjatade på om tjej namn hela tiden, men mamma sa, nej men du jag tror starkt att det blir en gustav. Men tji fick dom ^^ haha Nej men välskapt liten brunett..ja hon är jätte mörk! 3,5 kg och 51 cm lång. Så hon var ju inte stor på såvis.

Namn har de tydligen svårt för att välja. Just nu smakar de på namnet Henny..Tycket det är riktigt gulligt =)

Men imorse var det inte skoj, jag var själv med hugo och lipton, och inga cigg.. jag kände för att döda någon på riktigt. Påvägen hem från sjön ( som vi går ner till dagligen) så hr micael satt igång kosse stängslet (med el) för haan ska ju ha några kvigor där, och vad gör hunden? går och nosar på det och börjar yla som aldrig förr och jag börjar grina, dels pågrund av frustration, dels pågrund av att jag blev rädd, för han blev så rädd så det var ju inte sant.

Sen vid tio ungefär åkte vi till västra torget, jag och hugo, och han får en glass. Sen åkte vi till Bb eller.. ja, kvinnokliniken som det så fint heter i Eksjö .. Och där va alla tre så fina så..

Så detta inlägg glömmer vi allt vad vikt och motion heter, detta inlägg är till min lillasyster.. shit..vad skumt det kändes att säga så..


Ha en undebar fredag på er! En bild kommer senare.. puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0