Dag 14

Hej hopp i lingonskogen..Har inte skrivit sen i fredags?
Well, helgen har varit lugn, men sjukt varm och bara klibbigt. Har en orkat ta sig för något? neeej.
Jag har mest gosat bebis och bara varit, försökt underhålla Hugo så gott det går.. Men alla blir ju lite bänga i denna värmen.

Förövrigt känns det som jag tog en vecka semester från vikt och träning..Eller iallafall med maten och dyligt. Men nu är jag back in the sadle igen so to speak..
Nu är det havregryns frukost som gäller, nu är det jag och mamma som kör, känns bra att ha någon att fokusera med. Liksom lägga lite mer vikt vid allt det här. Slippa gå igenom det själv, hon har ju gravidiets kilon att tappa och så vidare. 

Nu ska jag duscha och försöka göra mig anständig, vid halv tre skulle det komma en barnmorska från bb och kolla bebis och mamma, sen ska vi till tranås och köpa lite bebis kläder, då det mamma hade kvar från när hugo va bebis är förstort och så klart inte särskillt tjejiga.. Hugo var ju även en aning mycket större när han föddes än Henny.. Så.. Sen ska vi väl försöka hitta en present till mormor då hon fyller år imorrgon..

Ikväll kommer Micaels föräldrar och syster, och micaels Morbror med familj.. Så det lär ju bli stimmigt..
Men vi hörs vidare puss å kram

Liten Henny =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0