Dag 15

Hm, morgnarna börjar alltid så bra. Sen händer det något på vägen.. fast idag har det gått bra..
förutom lite tårta hos mormor som fyllde idag då.. Men va fan.. Sånt får det bli ibland..

Förövrigt har jag äckligt mycket träningsvärk i skinkorna och kunde inte för mitt liv förstå var det kom ifrån då jag inte tränade igår då vi hade massa besök på kvällningen, och som sagt, värmen gör det inte så himla lockande att träna precis.. Sen slog det med ju, igår färgade jag hårt (som förövrigt inte blev så bra så jag ska färga om det) och när jag lutar över badkarskanten spänner jag tydligen skinkorna på något vis så jag får träningsvärk.. Nåväl, det var ett mysterium enda framtills vi var hos mormor o morfar.. då kom jag på det.. konstigt nog..

Förövrigt var jag o mamma o shoppa lite på förmiddagen, blidde två toppar och två sjalar till i höst tänkte jag.. och hårfärg.. inget upphetsande precis.. och mamma hitta lite bodysar till Henny och bhar till sig själv..


jaojao..imorgon siktar jag på en morronprommenad iallafall.. =)

Vi hörs.. pöss o häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0