Dag 16

alla bitar föll på plats idag igen.. Så skönt..
har precis setat på verandan och tagit en koppkaffe och lite naturella cashew nötter.. =)
Idag har jag inte haft mycket för mig..
tvättat.. städat upp i min garderob.. lustigt hur mycket kläder man helt plötsligt har när det hänger på galgarna.. det är fullt nu, och då är 30 procent av alla mina kläder i tvätten.. höhö ooops.. men jag är less på det mesta i min garderob.. är lite trött på svart.. jag har bara svart i princip.. en illusion om att man ska se smalare ut då.. Jag vet inte.. Därmed har man ännu mer sporre till att gå ner i vikt.. Kunna köpa lite snyggare kläder som sagt..

Näh, som sagt, idag är det otroligt lugnt.. Micael och Hugo är i väg.. Micael är väl i ladugården och Hugo hos farmor..
Och mamma mår inte bra, feber, ont i tutten..Mjölkstockning.. stackars lilla mamma.. önskar jag kunde göra något.. men det är lite omöjligt på så vis..

Förästen såg jag en ganska kul film igår..Date Night.. Med steve carell.. jag skrattade rätt mycket på sina ställen.. Helt godkänd =)

Nehe ni.. nu ska jag hänga lite tvätt.. har lite tvätt dag idag, då jag nästan hade slut på alla underkläder.. höhö..

Hoppas ni har det fint ni andra.. puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0