Dag 23?

Blir det väl tror jag..  jag har inte dött, bara varit frånvarande. Det är en otroligt tung period just nu. Det är mycket som försiggår i huvudet.. Och vad det gäller vikten, så gick jag upp ett kilo, men nu är det påväg ner igen.. känns ju skönt det iallafall. Jag och mamma ska ta ett kraft tag här nu..

För övrig så läste jag igår på facebook att en barndoms kamrat har gått bort.. visserligen har vi inte träffats på över ett decennium, men man blir ändå chockad och stum. avtrubbad liksom. man har så svårt att smälta en sån sak.. Man förstår det liksom inte riktigt. Samtidigt kommer allt annat upp i huvudet som man gått igenom. Det lustiga är att allt tragiskt ska hända på sommaren. Vinter halvåret är oftast lugnt..Men sommaren för med sig en storklump avsorg i hjärtat helt enkelt.

jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer just nu.
Men vi hörs vidare!
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0