Dag 26

jaha. Hej.

ibland tänker jag på lite udda saker, får liksom konstiga dragningar till att göra saker. fast jag gör dem inte.
som ibland om man lyckas pilla ut en snorkråka som inte är hård och inte helt slemmig, utan bara mjuk och känns nästan som en bit marsmallow. DÅ kan jag få tanken att stoppa den i munnen. Men jag lovar!! Jag gör det inte!..Faktiskt!..

Och den ständigt återkommande frågan vid vårat middagsbord. särskillt nu när vi har väldigt mycket kantstötta glas. Hur kommer det sig att man ALLTID får den trasiga delen i munnen, eller där det är lite vasst om man säger, den sidan hamnar alltid i ens mun när man dricker. Varför är det så? gör vi det omedvetet för att skada oss själva.. eller är det en ren slump?  Hm.. grubblerier. grubblerier.

Men för att breaka lite news för er som följer mig för att veta hur det går med vikten.
ja, den står still för tillfället. Så imorron drar jag och mamma igång med viktväktarna. Herregisses. Nåväl. har aldrig prövat denna metod. så vi får väl se hur det går. Men jag ska gå in i det helhjärtat. Pråmise!

Nu hur som helst ska jag sova. vi hörs kanske imorron. vi hörs kanske i övermorgon. Den som lever får se *säger hon lite sarkastiskt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0