Dag 29

Det går neråt. Woho =) Nu börjar det röra sig på vågen igen. Men nu är jag tillbaka i det jäkla mönstret att jag väger mig varje dag.. Nicht so gut. Men vafan, jag noterar i min bok en gång i veckan. Så det är väl det man får gå efter..;)

Men hur som haver, nu börjar det bli jäkligt påfrestande att inte ha ett jobb. Jävligt påfrestande. Skulle åka till Ullared i helgen, men efter vissa omständigheter med Ekonomin så är fakta det att jag bara har råd med bensinpengar och boende. vad mer? inget. Vad gör man då i ullared?  Hur kul är det att gå på Gekås utan att ens kunna köpa ett plagg.. Eller liten tops ens. Inte särskillt. :( faaaaaaaan...

som tur är så finns väl gekås kvar ett bra tag till.. o nästa gång jag ska åka dit.. ska jag tamigfan ha råd att SHOPPA.. däså.  Känns bara så jävla trist o tacka nej liksom.. Men jag hoppas de förstår..

Nåväl, ska nog ta o sova en blund. Imorron blir det tidig morgon hade jag tänkt. Ska upp och motionera. ;) Håll tummarna för mig att jag gör det oxå ;)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0