Dag 3

vad vore jag utan denna härliga årstid. Det är alltid då jag tar tag i saker och känner en spirande livsglädje. Det är helt otroligt. Jag känner mig lagom missanpassad på vintern. Jag kanske borde flytta till ett land där det är sånt här väder allt jämt? Jag tänker mig en farm i södra amerika. Dröma kan man ju..;)

Jag fick en kommentar i inlägg "dag 2" men det stod ingen avsändare? Någon som vill ge sig tillkänna? blev bara nyfiken på vem det var..

Imorse när jag hade vaknat hörde jag ett brak nedifrån, mamma o hugo var ute o gick en sväng, och jag trodde givetvis att det var den nya kökslampan som brakade ner, (då jag satte en ny krok i taket så blir jag alltid lite orolig ifall det satt för löst) Så jag går ner och kollar, nej lampan är intakt och hänger där den ska. Går vidare in i köket och inser att det är kryddhyllan som brakat ner..fan då, jord överallt typ. Nåväl, bara det inte var lampan liksom.

Sen kom mamma o hugo intraskandes och vi käkade frukost. Sen åkte vi till Mvc då mamma hade en tid där, kolla hur det stod till och lyssnade på bebisens hjärta..jag börjar längta så sjukt mycket nu! Bara två veckor kvar, men vi får väl se, jag tippar på den 9:e så klart ;)

vad det kommer till mathållningen så går allt av bara farten, hade min svacka för några dagar sen, I tisdags? ah, men det var ju på grund av det jag gissade på, lingon veckan, två tre dagar innan är jag alltid så deppig och nere och vill ha all mat i hela världen. Men jag lyckades klara det här relativt bra. Och det är jag stolt över. Stolt över mig själv helt enkelt.

Och idag blev det träning, crosstrainern, men jag försökte mig på yoga ( vi har en träningsvideo med yoga) meeeen det är inte lätt med en 3 åring hack i häl och en hund som gärna vill sitta på mig när jag gör övningarna. Så jag skippade det och körde som sagt cross och lite styrka i mitt rum istället, med hög musik. Jag blir så sugen på att träna på gym eller simma eller, liksom gå iväg, boxas har ju alltid varit en dröm för mig. Så vi får väl se vad det blir av =)

Nu tänkte jag kolla på sommar med ernst. Jag älskar ernst. Så himla mycket! Indeed i do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0