Dag 30

Okej, då var det 30 dagar sedan jag började med det här i livet.
Och nu känns det som jag har landat i det. Jag känner mig stark. För en gångskull.
Känner att det ska gå vägen.

Förövrigt. Bör jag skaffa bättre skrivbord + stol. Det har jag ju faktiskt. Men ska bara få hem det hit oxå.
*suck* Att man ska va så trög på allt. Liksom skjuta bort allt. Glömma lite. Känns lite som man är på semester i huvudet. Semester från mig själv. Jag har liksom kopplat bort en massa. Men imorse fick jag en riktigt läskig känsla. Massa saker bara dyker upp ibland.  Jaaa ja. Flum inlägg. I know.

Var hos mormor och morfar förut och hälsade på, och hon hade Ellos katalogen, bläddrade i den och blev glatt överraskad över plussize utbudet. Men det spelar ingen roll, jag har klädesshopping stopp. Jag har ett mål till min födelse dag. Har jag lyckats då, så får jag shoppa lite nytt, lär ju behövas då. Det är ju inte förns i december. Låter fint i mina öron iallafall..

Btw, imorseblev det inte någon motion. Haha. värdelöst. Men tänkte ta det ikväll istället.

ha en fin fin dag då!..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0