Dag 4

Dagen har varit kantad av sätndig besvikelse i magen. Jag vet inte vad det är man gör fel hela tiden, men det känns som man mest bara blir bortkastad.. Inte fan vet jag.. Men jag är sjukt less på att bli behandlad så här. Varför kan folk inte bara vara ärliga och säga hur de känner? Jag förstår verkligen inte grejen. Jag blir bara så jävla sårad :/ ...

Hur som, idag satt vi väl ute hela dagen i princip, satt från 13 till 1730, då vi hade besök av mia.. =)
satt och drack kaffe och glömde allt annat i princip.. Eller att äta rättare sagt. Det kanske inte är så jätte begåvat. Men jag tror det är lugnt. Nu är jag sjukt mätt efter att ha käkat en lax filè och lite potatis och grönsaker. Mumms!.. Grillad lax är verkligen jäkligt gott!..

träningen idag har dock gått lite i glömska,  eller, det har ju vart så otroligt varmt hela dagen, då blir man inte så sugen på en rejäl workout. Men det tar jag igen imorron förmiddag. Så jag är inte orolig precis. Nu tänker jag mest på livet i allmänhet, och känner.. vad känner jag.. jag vet inte.. det känns..blankt. Kan man säga så?
aeeh, jag har väl så mycket frustration i kroppen nu förtiden så jag vet varken ut eller in.. Men så kan det kännas ibland. Jag önskar bara jag visste hur man lägger saker o ting bakom sig och går vidare. Hitta en ventil liksom. Men. men.

Imorron ska vi på loppis, det är iallafall planen..
Sen ska jag nog dö lite i ett hörn.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Du ska inte alls dö lite imorrn, hehehe jag vet att du ska ut o parta =D... träffa lite nytt folk yeeh..

kramis

2010-07-02 @ 23:18:44
Postat av: Anonym

När du hamnar i en sådan svacka är det viktigt att du inte hamnar i något självömkande tillstånd. Utan ser det som en utmaning och verkligen tänker på vad du vill och dina uppsatta mål. Skulle det vara att du sviktar tänk då på att det har gett resultat hittills och så kommer att fortsätta. Och desto starkare du känner dig kroppsligt och mentalt för dina prestationer, kommer du även kunna ta tag i de problemen som dyker upp på vägen. Hur gör du för att uppnå dina mål? Har du rätt träning, gör DU det DU tycker är kul? Omge dig med människor som kan ge dig vägledning och insperation till ett lyckat resultat.

Lycka till! Ser fram emot att läsa o följa dina framgångar.// SA

2010-07-04 @ 09:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0