Dag 5 o 6

Detta blev en helg i syndens tecken. Men jag unnar mig det. Med tanke på allt som försig går..
Igår  var väl iof inte så jätte farligt förutom alkohol då det blev fest. Men som sagt, man måste få leva lite med för att orka hålla ut. Eller jag måste det iallafall.

Igår var det ju som de flesta vet.. djävulskt varmt, satt på en fest på 6:e våningen i Huskvarna, och vardagsrummet/balkongen ligger i kvälls sol.. Förstå hur varmt det var, plus att det var c 15-20 pers i lägenheten med. ohoja..Men trevligt hade jag, det är för underbart kul att träffa nytt folk!.. Jag önskar bara att jag kunde vara mer av en minglare och hade konsten att småprata. För det suger jag på.

Imorse när jag vaknade efter att jag o bror fick slagga kvar på deras hörnsoffa som är halvt ursutten, så värkte det i varje muskel i min kropp. . fuck.. jag börjar bli för gammal för sånt där eller något.. hela kroppen skriker efter mera sömn och en mjuk kingsize säng med fluffiga kuddar och en airconditioner.. Men jag ska inte gnälla, det var det verkligen värt!

Frågan är om man orkar träna idag. Äh den som lever får se.. Nu ska jag iallafall glo lite film och slöa och ta igen mig lite.. =)

En bild på lipton bara så där appropå, visst är han fin nu förtiden? ;) hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0