Dag 7

hehe..vi skiter i att det egentligen är dag 8.. för den uppdateringen kommer när jag vaknar.. nu skriver vi för måndag..

vad har jag gjort denna dag.. Inte mycket, mest möblerat med mor och bara varit och grubblat.. Och kännt mig allmänt värdelös.. Skillnaden med svackor förr och svackor nu, är att jag känner att jag har kontrollen att styra tillbaka allt till det bättre än vad jag kände att jag hade då.

Så jag kör på mitt race, tog bara helg från mig själv denna dag. Helg från allt liksom.
Dag 8  kör vi på igen, ska dock iväg på intervju..eller kolla läget på ett ställe o eventuellt få praktik i höst där. Men helst vill jag ju ha jobb. :P  Men vi får se, om det är intressant nog. =) Är faktiskt mest sugen på att börja plugga igen.. men det kanske inte händer till i höst. Men vi får väl se.. ;)

På onsdag har jag vägar dag igen.. Så vi får se vad det står på vågen då.. =)


Nu ska jag sova mina små vänner.. Puss o kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0