Dag 9

well well well. Idag fyller Micael år så det ska bjudas på Tårta.
But i dont worry!..
I dag kom nämligen Halens katalogen..=D Så jäkla mycket snyggt så jag blir ju inte lite motiverad precis ;)

en annan rolig grej, gick på ena gärdet med Lipton, när vi va nästan framme vid sjön ser jag något brunt, och vadstår där om inte två små rådjurs ungar..jag tänkte, jag vänder nog ifall det finns någon argsint mamma eller pappa i närheten :P haha

Men jag erkänner, träning har det inte blivit än! men jag planerar att träna i kväll efter allt ståhej och kalas.

och imorron ska jag och klippa mig, och det lär ju inte bli bara topparna.. men vi får väl se ;)


Jag kommer med en uppdatering igen senare!!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-07-07 @ 13:35:57
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är sådant som får en o se framåt och man ska unna sig de bra sakerna i livet. Titta i en katalog sätta upp nya mål. Unna sig en klippning känna sig tillfreds med sitt utseende men ändå hitta tillbaka till sin motivation. Ha det gott.



Hoppas att det inte gör nåt att jag skriver till dig utan att egentligen säga vem jag är. Tycker att det inte är så viktigt, vad jag vet så känner vi inte varann. Jag brukar läsa olika bloggar men har ingen själv. Tycker det är intressant med andra människorslivsöden om man kan uttrycka sig så? Och jag kan säga det att jag kan känna igen mig i mångt och mycket och stöttar gärna. Om du tycker att det är obekvämt får du säga ifrån. Ha det bra.

2010-07-08 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0