Bebbe!

Idag när jag kom hem från jobbpraktik, konverserade jag lite med min lillebror.
Jag - Snart kommer ju bebisen ut från mammas mage, vad ska den heta då tycker du?
Hugo - bebbe!
Jag - ska den heta bebbe?
Hugo - Ja, hon ska heta bebbe.!

Punkt slut liksom, dessutom tycker han att han ska ha en lillasyster, då han säger "hon" hela tiden, då alla andra alltid är "han" så kanske lillebror har något på känn? Vi får väl hoppas på en liten tös =)

Idag annars var vi på åsens by med barnen, kollade på kaninerna och kycklingarna, och av någon konstig anledning blev jag hungrig. På vägen dit hittar vi lite körvel som vi smakar på, smakar ju salmiak som de flesta naturvetare kanske vet. Men det känndes mer som vi stod o lärde ungarna att tugga kat eller något höhö, nää skämt åsido. Jag hade ingen aning om att den växte smakade så mycket salmiak, jag trodde liksom det bara var en viss rot som smakade lakrits i växt riket, men nu har jag ju lärt mig något nytt.

Och hemma, så pustade jag ut, tills min arbetskollega och vän kommer på besök. Så hela eftermiddagen ängnades åt att prata massa, dricka kaffe, färga hår och prata lite till.. Jag menar, sån här vardag är ju så himla intressant liksom. För det händer ju alltid så himla mycket varje dag. Så man har ju alltid något jätte intressant att skriva ;) Hehe.. 



Di har höner där på åsen



Finn fem fel i fejjan!  >_< Eller kanske inte fem.


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emy

NAAaWW vad söt han är .. Jag tror nog att det kommer bli en liten tjej.. Helt klart! Hoppas på det iaf så Emy får en allra bästa vän fast det är klart de kan ju bli bästa vänner även om det blir en kille. :P haha



<3<3

2010-06-10 @ 15:31:10
URL: http://missmallanbrallan.blogspot.com
Postat av: Mutti

AAAAAAhhhhh var e piercingarna??????????????? =D =D

Hehehehe

2010-06-11 @ 11:19:51
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ska du bli storasyster igen!?! Vad roligt! Har för mig du snackade om det när vi sågs sist=) Alltså att din mor var sugen på ett barn till:)



kramar

2010-06-14 @ 21:29:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0